Monday, March 2, 2009

Movie Trailer coming soon..

At-10-Tion to kaki2 wayang..

haa..bolan ampat ni crite Naga Bola Api atau dlm bahse sanskritnye DragonBall..sure korang penah dgr Son Goku kan..tp kalini yg blakon bukan budak tp mat saleh org dewasa..seefu dia chow yun fat..adehh tak bleh blah..tp yg plg aku nak tgk tu 'kame-hame-haaa'...alaa yg kua api kt tangan tu..dulu msia punye crita ada penah buat..dlm cite 'Jangan Ketawa'..aku ingat lg..time tu pecah pewot aku gelak.har har har..haram jadah punye lawak..

pastuh bolan anam itu macam ade satu lg crita versi ke 2.ape lg kalu bukan lambang kt atas blog aku tuh..yess..transformer 2..revenge is coming..abesla geng2 optimus prime kene blasah.yg bes nye kalini grapik dia mengancam la..gempak..robot2 dia lagi besoo woo..ade yg mcm jenis hanjing pon ade..haha..kalo korang nk tgk trailer dia korang carik kt youtube ok.aku kurang rajin nak upload kt sni..kikiki...ok zasssss

1 comment:

A.R.A.S.H. 910 said...

kurang rajin ke ko x geti?? ahaha