Saturday, March 14, 2009

Port aku lepak..

haa..dalam banyak2 kedai mamak kt KL ni aku pon tak pasti kenapa aku gemar 'melekat' kt Restoran Nurin nih..ape yg bes kawan2? haaa meh meh aku cite skt..

Restoran Nurin ni sebelah Esso desa pandan, jln kg pandan. memang name tak komercial ala2 gazebo ke kan.tapi bg aku restoren ni mmg bagos dari segi service, kualiti makanan, dan environment mmg masyuk. tak caye korang leh tes datang.tak rugi beb, cume kene kluar duit la order makan minum.hehehe..operasi sini 24jam 7hari..

papan tanda diyee..

Service tip top.ade wireless.ade tv screen beso n kecik.bg pengemar bola mcm aku ni mmg sni jela nk lepak tuk game2 terkini.mana tempat mau dudok depa bleh kasi bukak table.tarak hal la.jgn dok atas bumbung sudeh.korang nk kecoh2 pn tarak hal.jgn korang bakar kedai sudeh.sambil2 tgk bola leh online.free beb.internet laju.pekerja2 dia pantas dan efficient.skali je aku pangil 2 orang dtg.smpai nama dorg pon aku tau.name india la kan.aku nk letak je name2 player bola.baru sng igtkan..hahaha.

ni barula seni..hehehe

makanan mmg sedap2.kene tgk slera la.antara yg specel ayam tandori dia.perhhh...rmai mber2 aku dh try yg mule2 nk rase,haa amek ko,skali try mau dtg lg beb.ade ikan masak 3rase, msk stim, ala2 kedai seefud plak. tomyam dia jgn kate la.kalah tomyam thailand kt kg baru tu.ade plak tbaru ikan goreng n ayam goreng panas (masak live,aku igt bola je ade live). panas2 sumenye.kalu tyme ujan mmg slerala.kalu aku dh tahap lapa gile ni order aku,kalu korang nk tiru oder pn bleh,tp takbleh kongsi ngn aku sbb aku lapa! hehehe.. "anney..hey Su..(name yg jage kaunter tu Sudakan..so sukesuki aku pgl Su..seb bek tak Sandakan)..nasi putih satu stengah, tomyam sotong kuah kasi pekat, sayo kailan ikan masin, ayam tandori peha, cili potong skt..okeh!..kasi ulang... (mampos terkial2..)..ns goreng n behun goreng telor mate pon sadapppppp...

port tandori roti nan cheseeee..perhhhh

nila hasilnye..amacam? ade brani???

minuman nk cakap jugak ke? mcm2 ade.shake pon ade blended pn ade.tak payah pegi starbuck la.same rase harge lagi murah dr starbuck.aku plak slalu order ape tau..limau ais,cincau,tea o limau,bali suam,milo tabur,mocha blended eskim on top! hamek kau..susu lembu pon ade djual disituu..

fuhhhhhhhh..terliurrr aku...

kalo smgu geng2 aku tak lepak situ..mau efek jugak la sales dia..kalu tak 3gelas sorang tak balik woo..sbb skali aku lepak makan minum plg kurang kite org sumbang RM5 hinngit..maksima RM30++ kot..kaye jugak la dorang mlm tu.sblm ni ade cabotan bertuah.team2 aku penah kene..dpt adiah pingan la, cawan la.tak kesah jnji dpt.sape nk bg?? pegi kt kedai pon 2hinggit tau.ni free..sbb dh resit kitorg plg panjang.hahaha

meh aku kongsi gambo skt2 dlu..nak tau banyak2 dtg la..meh2...aku soh depa sambut u all..tapi tade karpet la..sbb orang bangla dh jual perabot..kakaka

4 comments:

Arash Libra said...

ni mcm tiru my entry jer..wakaka coi!

J@Z de Mama's Boy said...

ehh pe plakk...ni tuk info2 mber2 aku yg laen..korang dh tau sudehla..ahahah =p

Bitt (double IS) said...

oit padan la tak laku lauk mak masak kat rumah....ko p melantak kat luar rupanya...nanti aku suh nina baca blog ko sambil2 mak dok depan pc nanti..hahahahhahahhahahah..lagi satu perh habis2an ko promote kedai tu ape lagi p la minta komisen iklan kat diorg...hwahkahkahkahkhakha...mana tau dia leh kasi makan free ko leh la ajak mak lepak situ pulak...huhuhuhuhuhu

J@Z de Mama's Boy said...

hahaha..boring seh takde watpe.sache letak cite ni.netau de slera plak sape2 nak try kan.tak rugi.plg koman pn aku bawak byr satu resit je.ekek.kdg2 tu dpt gak diskaun.kalu arge 20.50 tu diskaun 50sen..ekek..