Monday, March 2, 2009

Cup yang ke 3 untuk MAN UNITED

Tahniah buat Kelab MAN UNITED..

berkalung2 tahniah kepada pemain2 mude MAN U yg telah bkerja keras menewaskan Spurs salah satu Kelab yg digeruni (gerun ke?? ckt pn tak lah..) dalam Carling Cup di stadium Wembley. stadium yg keramat..(alaa mcm stadium merdeka kite la). nak dpendekkan crita..MAN U menang dgn kiraan penalty 4-1..ikot pengalaman last season MAN U ni de lebih experien nak amek penalty.so tak gerun sgtla.yakin lebih.tapi pemain Spurs goyah sdikit tu yang tersasar..takpela at least dpt no2..mane Chelsea punye crite?? mane Liver-Fool nye brita? Ar-sengaL plak?? takpe2 korang kekalkan ayat korang tu.."tgkla season ni.." bape lame nk tgk daaaa...

1st time season start je MAN U dh menang ngn Portmouth..Charity Cup. pastu berlangsung plak perlawanan ngn budak2 asia punye..menang lagi..dapat World Club Cup..Kelab dunia plak.mak aihh..power btol.ecehh..then skang ni Carling Cup.so baki Cup yang tingal this season ade 3 lagi iaitu League Cup, F.A Cup, Champions League Cup. kalo dapat sume ni..aku takleh nk kate ape dh kan.korang2 yg anti-MAN U tu tgk dan berdiam sajalah.aku pn dh mls nk betengkar.sbb dh menang.heheheh..so aku jeling2 angkat2 kening jela...kikikiki..

p/s: jom p tgk MAN U bulan 7 ni...aku blanje..sape nk p angkat kaki......pat2 aku nk kire..tak nampakkk pon...takmo p ke....takpe2....eheheh

1 comment:

Arash Libra said...

sgtlah buhsan entry2 ko nih!! citer lain lah!!